|
სესიის მომხსენებელი
რაზმიკ ბადალიანი |
სესიის თანამომხსენებელი |
|
თემატური მიმართულება
სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში |
საგანი (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
ისტ , |
|
სესიის თემა (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
ელექტრონული ინსტრუმენტები/რესურსები , დისტანციური, ონლაინ და შერეული სწავლება , თამაშები და სიმულაციები , პროგრამირება და რობოტები , |
სამიზნე აუდიტორია (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები , სკოლის ინფორმაციული მენეჯერები , IT და საგანმანათლებლო პროგრამების მენეჯერები , |
|
სესიის ფორმატი
პრეზენტაცია |
სწავლების საფეხური
დაწყებითი , |
|
სესიის სათაური
code.org - პროგრამირების სასწავლო პლატფორმა |
|
|
სესიის მოკლე აღწერა
პროგრამირების სასწავლო პლატფორმის code.org-ის გამოყენების დემოსტრირება. თამაშები, პრაქიკული აქტივობები და მასწავლებლის გვერდი |
|
|
სესიის განსაკუთრებული გარემოებები
სესიაზე წარმოდგენილი იქნება თემა/პროექტი, რომელიც მოიცავს სხვადასხვა ქვეყნის წარმომადგენლებთან თანამშრომლობას |
|
|
საკვანძო სიტყვები
პროგრამირება,თამაში |
|
|
ვებ-გვერდის მისამართი
code.org |
|
| ისტ სტანდარტი | |
| სხვა საგნის სტანდარტი | |
| როგორ პასუხობს სესია კონკრეტული სტანდარტის შესრულებას | |
|
გთხოვთ მონიშნეთ გრაფა, იმ შემთხვევაში თუ სესიაზე წარმოდგენილი იქნება ფასიანი პროდუქცია/სერვისი
არა |
|
|
ისტ უნარების დონე
საშუალო დონის მომხმარებელი |
|
| წინარე ცოდნა | |
|
სესიის ხანგრძლივობა
ერთი საათი |
სესიის გარემო |
|
გსურთ გადავიღოთ სესია?
კი |
|
|
ვირტუალური პრეზენტაცია
არა |
|
| ტექნიკური მოწყობილობა |
სესიის შინაარსი
|
მიზანი და ამოცანები
სესიის მიზანია მასწავლებლებს გავაცნოთ code.org-ი. ნახავენ რა ფუნქციები აქვთ ამ პლატფორმას და როგორ შეიძება მისი გამოყენება |
|
სესიის მონახაზი
1. ზოგადი მიმოხილვა 2. რეგისტრაცია 3. თამაშები 4. კლასგარეშე აქტივობები 5. მასწავლებლის გვერდი |
|
გამოყენებული ლიტერატურა
code.org |
|
მომხსენებლის გამოცდილება თემასთან მიმართებაში
ჩვენმა ორგანიზაციამ, Educare Georgia-მ განახორციელა code.org-ის გადმოქართულება |
იხილეთ ინფორმაცია სიახლეების გამოწერის შესახებ
მიყევით ბმულს