|
სესიის მომხსენებელი
რუსუდან გონაშვილი |
სესიის თანამომხსენებელი |
|
თემატური მიმართულება
სწავლა-სწავლება ციფრულ ეპოქაში |
საგანი (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
ქართული ენა და ლიტერატურა , |
|
სესიის თემა (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
ელექტრონული ინსტრუმენტები/რესურსები , თამაშები და სიმულაციები , მულტიმედია რესურსები , |
სამიზნე აუდიტორია (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე)
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები , საბაზო საფეხურის მასწავლებლები , საშუალო საფეხურის მასწავლებლები , |
|
სესიის ფორმატი
პრეზენტაცია |
სწავლების საფეხური
დაწყებითი , საბაზო , |
|
სესიის სათაური
ელექტრონული თამაში, როგორც მოსწავლეთა სტიმულირებისა და ტრანსფერული კომპეტენციების განვითარების მეთოდი |
|
|
სესიის მოკლე აღწერა
სასწავლო თამაშებით მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება და სასწავლო პროცესის გააქტიურება;დიდაქტიკური თამაშის დახმარებით მოსწავლეების შემეცნებითი პროცესების განვითარება. სასწავლო თამაშის დემონსტრირება და განხილვა. |
|
| სესიის განსაკუთრებული გარემოებები | |
|
საკვანძო სიტყვები
მოტივაციის ამაღლება,ტრანსფერი,ტექნოლოგიების როლი და მისია,ელექტრონული დიდაქტიკური თამაში |
|
| ვებ-გვერდის მისამართი | |
| ისტ სტანდარტი | |
| სხვა საგნის სტანდარტი | |
| როგორ პასუხობს სესია კონკრეტული სტანდარტის შესრულებას | |
|
გთხოვთ მონიშნეთ გრაფა, იმ შემთხვევაში თუ სესიაზე წარმოდგენილი იქნება ფასიანი პროდუქცია/სერვისი
არა |
|
|
ისტ უნარების დონე
საშუალო დონის მომხმარებელი |
|
| წინარე ცოდნა | |
|
სესიის ხანგრძლივობა
ერთი საათი |
სესიის გარემო
Windows ოპერაციული სისტემა |
|
გსურთ გადავიღოთ სესია?
არა |
|
|
ვირტუალური პრეზენტაცია
არა |
|
| ტექნიკური მოწყობილობა |
სესიის შინაარსი
|
მიზანი და ამოცანები
სესიის მიზანი: თამაშისა და სასწავლო-აღმზრდელობითი პროცესის გაერთიანების კონკრეტული მაგალითის ჩვენება. საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების როლი და მისია თანამედროვე სწავლებაში ამოცანები: სესიის შემდეგ მსმენენლებს უკეთ ეცოდინებათ, როგორ გამოიყენონ საგანმანათლებლო ტექნოლოგიებით შექმნილი თამაში მოსწავლეთა მოტივაციის ასამაღლებლადა და მასალის ასათვისებლად; როგორ გამოიყენონ თამაში ცოდნის შემოწმება-შეჯამებისათვის |
|
სესიის მონახაზი
შესავალი, თეორიული ნაწილი: სწავლის მოტივაცია;მასწავლებლის ამოცანა;დიდაქტიკური ელექტრონული თმაშები და მათი მიზანი;საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების როლი და მისია; ელექტრონული დიდაქტიკური თამაშის დემონსტრაცია და დეტალური განხილვა |
|
გამოყენებული ლიტერატურა
http://mastsavlebeli.ge/?action=page&p_id=19&id=28 |
|
მომხსენებლის გამოცდილება თემასთან მიმართებაში
თამაში შექმნილია ჩემ მიერ და გამოყენებულია სასწავლო პროცესში |
იხილეთ ინფორმაცია სიახლეების გამოწერის შესახებ
მიყევით ბმულს